Imajte na umu ovih 10 jednostavnih jela tijekom sljedećeg kampiranja!

Pri planiranju obroka za sljedeće kampiranje, prvo bi trebalo naučiti koje je namirnice najbolje ponijeti. Zamijenite kruh tortiljama te ponesite mnogo dehidrirane i konzervirane hrane — provjerite cijeli vodič.

Jednom kad ste odlučili koje sastojke uzimate, pročitajte ove raznolike i jednostavne recepte koji vam neće oduzeti mnogo vremena.

Svježa jadranska riba na gradele

Očistite ribu, osušite je, začinite soli i paprom pa premažite maslinovim uljem. Zatim i roštilj premažite maslinovim uljem, a jednom kad postane dovoljno vruć, na njega stavite ribu. Za dodatni dašak Mediterana, koristite grančicu ružmarina za apliciranje maslinovog ulja na ribu tijekom roštiljanja.

Crni rižoto od liganja i sipe

Crni rižoto hrvatski je klasik — a nadamo se da će postati i vaš “kamperski klasik”! Priprema je ista kao za obični rižoto, samo imajte na umu da je najbolje koristiti rižu kratkog zrna, a crnilo lignje dodavati postepeno.

Hot dog s twistom

Pomiješajte nasjeckane hrenovke, luk, čili u prahu i umak za roštilj. Stavite pecivo za svaki hot dog na posebni komad folije, razrežite na pola, popunite smjesom i zamotajte. Hot dogove držite iznad vatre oko 20 minuta.

Brzinska tjestenina s povrćem i lećom

Ako na kampiranje ponesete lonac, vrlo jednostavno možete pripremati različite vrste tjestenina u manje od 10 minuta. Skuhajte tjesteninu po izboru, pomiješajte s gotovim umakom pa dodajte povrće i leću.

Ramen sa zelenim lukom i soja sosom

Jedan koristan savjet za kampiranje jest pakiranje čim više dehidrirane hrane. Ovaj recept pokazuje da ne trebaju svi recepti s dehidriranom hranom biti dosadni — pripremite nesvakidašnji ramen s mnogo povrća i začina!

Juha s kokosom i curryjem

Možda vam juha s kokosom i curryjem na padne na pamet pri izmišljanju jednostavnih recepata za kampiranje, ali uvjeravamo vas da ju je vrlo lako pripremiti! Samo slijedite ove korake i uživajte.

Veganski wrap bez glutena

Jednostavan obrok za kampiranje podrazumijeva da se brzo i lako radi, a wrapovi dolaze s još jednim benefitom — možete ih kombinirati s bilo kojim povrćem koje ste ponijeli na izlet. Evo jedne ideje: nabavite bezglutenske tortilje i napunite ih konzerviranim grahom, salatom, rajčicama, salsom, avokadom i veganskim sirom.

Pomfrit od batata

Narežite batat na trakice debljine 1 cm. Ako želite da pomfrit bude hrskav, batate namočite vodom i tako ostavite 30 min, zatim pustite 1 sat da se osuše. Začinite ih maslinovim uljem, češnjakom, čilijem u prahu i vegetom. Stavite ih na foliju na pleh za pečenje i pecite iznad vatre.

Zobena kaša s orasima i grožđicama

Zobena kaša nije samo brz i jednostavan kamperski doručak, već i veoma nutritivan. Za bolji okus, kašu zalijte mlijekom večer prije, a ujutro dodajte orahe i grožđice. Poigrajte se s dodavanjem drugih sastojaka, poput chia sjemenki i javorovog sirupa.

Kamperska kajgana

Mislite da nošenje paketa jaja na kampiranje nije najzgodnija stvar? Slažemo se s vama, ali imamo i rješenje! Razbijte i umutite jaja prije putovanja i ulijte ih u bocu. Kada ih poželite koristiti, sipajte ih u tavu i vaš će doručak biti spreman za nekoliko minuta.

S pravim znanjem, vaši kamperski obroci mogu biti jednako kreativni i ukusni kao i oni doma. Stoga, zapamtite ove recepte prilikom odlaska na sljedeću kampersku avanturu!

  • Telefon za rezervacije +385 23 697 441

  • Ljeto 07:00 - 23:00 / Zima 08:00 - 22:00

  • Besplatni WIFI

Camping Village Šimuni koristi web kolačiće za poboljšanje korisničkog iskustva naših web stranica. Više informacija o vrstama kolačića koje koristimo i čemu služe možete naći u našim PRAVILIMA O KORIŠTENJU KOLAČIĆA Molimo odredite koje kolačiće Camping Village Šimuni može koristiti: