Ideje za najbolju dehidriranu hranu za kampiranje

Hrana i vino

Ako se želite lagano spakirati i jesti zdravo tijekom sljedećeg kampiranja, izaberite dehidrirane obroke.

Zamislite da provedete cijeli dan u prirodi, hodate i istražujete, a potom se vratite u šator i morate pripremati neki komplicirani recept od dva sata. Ne zvuči dobro, zar ne? Zato su sušenjem zamrznuti obroci odlična opcija tijekom kampiranja — ne samo da ih je lako spakirati, već se i brzo pripremaju, a mogu biti jednako zdravi i hranjivi kao bilo koji drugi obrok.

Vegetarijanska dehidrirana hrana za kampiranje

Želite li uživati u toplim i ukusnim jelima dok se držite vegetarijanske prehrane i trošite malo vremena na pripremu, sve što trebate učiniti jest ponijeti ovu dehidriranu hranu na vaše sljedeće kampiranje!

1. Dehidrirano povrće

Ova dehidrirana hrana učinit će vaša jela hranjivima i šarenima. Možete uzeti sušene rajčice, luk, gljive te mješavinu žutih, zelenih i crvenih paprika.

2. Juha u vrećici

Suženjem zamrznute juhe dostupne su u svakom supermarketu, a možete izabrati između različitih okusa i brendova.

3. Ramen rezanci

Recept za ovu dobro poznatu smrznutu hranu ne mora biti dosadan. Pomiješajte ramen s povrćem i začinima koje ste uzeli na kampiranje i dobit ćete jedan od najboljih dehidriranih obroka.

4. Sušeno voće

Prilikom pakiranja za sljedeće putovanje razmišljajte o tome jeste li uzeli dovoljno suhe hrane koja sadrži nutrijente, vitamine i minerale. Preporučujemo sušeno voće poput grožđica, jabuka, marelica, datulja i banana.

5. Zobena kaša

Zobena kaša jedna je od najviše hranjivih suhih hrana. Izaberite vrstu koja je manje procesirana i sadrži manje šećera, pomiješajte je s voćem i uživajte u zdravom obroku!

6. Kuskus

Najbolja dehidrirana hrana za kampiranje treba zauzimati malo mjesta. Kuskus je odličan jer ćete od pola šalice sastojka dobiti porciju za dvoje.

7. Začini u prahu

Ne želite da vaši kamperski recepti imaju okus po kartonu, je li tako? Za kuhanje ukusnih kamperskih obroka ponesite češnjak, luk, bosiljak, ružmarin i kumin u prahu.

Recepti za dehidriranu hranu za kampiranje

Kuhanje dehidriranih obroka tijekom kampiranja ne mora biti dosadno. Ponekad to znači ulaganje malo više truda tijekom kupovine sastojaka, no trud će se isplatiti kad ćete na putovanju uživati u obrocima koje je lako pripremiti, a istovremeno su egzotični.

Nesvakidašnji ramen

Tajna pripreme odličnih dehidriranih obroka na kampiranju je u korištenju mnogo povrća i začina!

Priprema:

Nakon što zavriju dvije šalice vode, dodajte ramen, bujon kocku, prženi nori, dehidrirani kukuruz i sojin umak. Kuhajte otprilike pet minuta, a zatim ukrasite zelenim lukom i čilijem u prahu. I voila — Nesvakidašnji ramen je spreman! 

Juha s kokosom i curryjem

Za ovaj recept trebat će vam kokosova krema u prahu. Malo je teže pronaći ovaj sastojak, no trebao bi biti dostupan u azijskim trgovinama i online.

Priprema:

Skuhajte rezance i dehidrirano povrće. Kad rezanci omekšaju, a povrće se rehidrira, umiještajte kokosovu kremu, kocku bujona, curry prah i cayenne papriku.

Mnogi od ovih recepata pripremaju se manje od 10 minuta. S druge strane, sasvim je razumljivo da tijekom putovanja želite imati dan odmora od kuhanja. Stoga, ako boravite u Šimunima, isprobajte ukusnu mediteransku hranu u Šimuni restoranima i uživajte!

  • Telefon za rezervacije +385 23 697 441

  • Ljeto 07:00 - 23:00 / Zima 08:00 - 22:00

  • Besplatni WIFI

Camping Village Šimuni koristi web kolačiće za poboljšanje korisničkog iskustva naših web stranica. Više informacija o vrstama kolačića koje koristimo i čemu služe možete naći u našim PRAVILIMA O KORIŠTENJU KOLAČIĆA Molimo odredite koje kolačiće Camping Village Šimuni može koristiti: